در خانه خود بمانید و با یک تلفن به ما سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید

ساعت های کاری مجموعه از 9:00 الی 21:00 / روزهای جمعه و تعطیل از 10:00 الی 20:00 می باشد.

هدف ما ارائه بهترین خدمات ، با صرفه ترین قیمت ها و صرفه جویی در زمانِ شماست

00 229 229

44 100 43 0903

مهلت ثبت نام وام کرونا تا پایان آذر تمدید شد

اقتصادنیوز : مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز گفت: مهلت ثبت نام مشاغل و کسب و کارهای به شدت آسیب‌دیده از کرونا که متقاضی استفاده از تسهیلات هستند تا پایان آذر ماه ۱۴۰۰ تمدید شد.

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از ایسنا ،«حسین فلاح نژاد» در خصوص تمدید مهلت ثبت نام در سامانه کارا برای تسهیلات بانکی کسب وکارهای آسیب دیده از کرونا بیان کرد: این تصمیم در چهل و نهمین جلسه کارگروه مقابله با پیامدهای اقتصادی کرونا به ریاست معاون اقتصادی رئیس‌جمهوری و به پیشنهاد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای تمدید زمان وام مشاغل آسیب‌ دیده از کرونا صورت گرفت و بر اساس آن صاحبان مشاغل ۱۴گانه آسیب دیده از کرونا تا پایان آذرماه می‌توانند برای دریافت وام به سامانه کارا به آدرس https://kara.mcls.gov.ir در بخش «تسهیلات کرونا» این سامانه مراجعه و مراحل ثبت‌نام خود را تکمیل کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان البرز افزود: همچنین در کنار تمدید مهلت ثبت نام تسهیلات کرونا مقرر شد پرداخت این تسهیلات توسط بانک‌ها و موسسات اعتباری عامل نیز تا پایان بهمن ماه ۱۴۰۰ تمدید شود.

شایان ذکر است صاحبان کسب و کارهای آسیب دیده از کرونا در استان نیز می‌توانند از تسهیلات پیش بینی شده فوق همانند ضوابط و فرایندهای تدوین شده در سال گذشته و با توجه به زیر رسته‌های تعیین شده در سامانه کارا بهره مند شوند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش