در خانه خود بمانید و با یک تلفن به ما سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید

ساعت های کاری مجموعه از 9:00 الی 21:00 / روزهای جمعه و تعطیل از 10:00 الی 20:00 می باشد.

هدف ما ارائه بهترین خدمات ، با صرفه ترین قیمت ها و صرفه جویی در زمانِ شماست

00 229 229

44 100 43 0903

ثبت نام خودرو ( ام وی ام ۳۱۵ پلاس اتوماتیک )

به گزارش اقتصادآنلاین، بر اساس طرح جدید مدیران خودرو، لازم است متقاضیان خرید ام وی ام ۳۱۵ پلاس مدل ۱۴۰۰  مبلغ ۴۲۱ میلیون و ۷۱۳ هزار تومان را جهت خرید نقدی به حساب شرکت واریز کنند و نهایتا پس از گذشت مدت ۳۰ روز کاری اتومبیل خود را تحویل بگیرند.

اما متقاضیان خرید اقساطی ام وی ام ۳۱۵ پلاس نیز در ابتدا باید مبلغی معادل ۱۶۸ میلیون و ۶۸۵ هزار و ۲۰۰ تومان را به حساب شرکت واریز کرده و جهت پرداخت باقیمانده بهای خودرو از تسهیلات ۲۱ درصد با مدت بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماهه استفاده کنند.

لازم به ذکر است که قیمت ام وی ام ۳۱۵ پلاس اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ هم اکنون در بازار حدود ۴۱۵ میلیون تومان اعلام شده است و ارزش مدل‌ ۹۹ این خودرو نیز در حدود ۳۷۵ میلیون تومان برآورد می‌شود.

معرفی ام وی ام ۳۱۵ پلاس

ام وی ام ۳۱۵ پلاس سومین نسخه فیس‌لیفت این هاچبک چینی به حساب می‌آید و در سال ۹۹ به عنوان جایگزین مدل اسپرت اکسلنت به لیست تولیدات شرکت مدیران خودرو اضافه شده است. نمای روبروی این خودرو نسبت به گذشته تا حد زیادی تغییر کرده و مواردی مثل جلوپنجره جدید، سپرهای متفاوت، اضافه شدن قطعه دیفیوزر مانند به بخش عقب، تغییر گرافیک داخلی چراغ‌های جلو و استفاده از رینگ‌های آلومینیومی جدید، شاخص‌ترین تحولات ظاهری ۳۱۵ پلاس نسبت به مدل اسپرت اکسلنت به حساب می‌آیند.

همچنین از دیگر تحولات اساسی ۳۱۵ پلاس نسبت به مدل قبلی، تغییر کامل داشبورد خودرو است؛ به نحوی که در مدل پلاس شاهد استفاده از داشبورد جدید مشابه ام وی ام x22 هستیم که نمایی به مراتب مدرن و جذاب‌تر را برای فضای داخلی این خودرو به وجود آورده است.

در بخش پیشرانه تحول خاصی رخ نداده و همان موتور چهار سیلندر ۱.۵ لیتری به قدرت ۱۰۷ اسب بخار و گشتاور ۱۴۰ نیوتن متر برای ۳۱۵ پلاس تامین قدرت خواهد کرد. اما در اینجا برای نخستین بار یک گیربکس ۴ دنده اتوماتیک روی خانواده ۳۱۵ حاضر شده و لذت رانندگی با یک ماشین دنده اتومات را به کاربران این هاچ‌بک چینی هدیه داده است.

 شتاب صفر تا صد ام وی ام ۳۱۵ پلاس حدود ۱۲.۵ ثانیه برآورد شده و نهایتا می‌توان با این خودرو تا سرعت ۱۷۰ کیلومتر بر ساعت به پیش رفت. میانگین مصرف سوخت mvm 315+ هم برابر با ۷.۳ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر خواهد بود.

کمربند ایمنی سه نقطه‌ای برای کلیه سرنشینان، دو کیسه هوا برای سرنشینان جلو، ترمزهای دیسکی برای هر چهار چرخ مجهز به سیستم ضد قفل و توزیع الکترونیکی نیروی ترمز، سیستم تعلیق مستقل مک فرسون با فنر پیچشی و میله نگهدارنده و ضد لغزش برای چرخ‌های جلو، سیستم تعلیق کشنده چندگانه با فنر پیچشی برای چرخ‌های عقب، سیستم ضد سرقت ایموبلایزر، سامانه کنترل پایداری خودرو، نمایشگر لمسی ۷ اینچی مجهز به جی پی اس، سیستم کروز کنترل با دکمه‌های روی فرمان، کلیدهای کنترل سیستم صوتی روی فرمان، سامانه کنترل فشار باد تایر tpms، سنسور پارک دنده عقب، دوربین عقب با قابلیت نمایش روی مانیتور، سیستم مالتی مدیا با پشتیبانی از فرمت mp3 ، اتصال پورت usb و بلوتوث و سامانه فرمان برقی، مهم‌ترین امکانات رفاهی و ایمنی هاچ‌بک ۳۱۵ پلاس مدیران خودرو محسوب می‌شوند.

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش