در خانه خود بمانید و با یک تلفن به ما سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید

ساعت های کاری مجموعه از 9:00 الی 21:00 / روزهای جمعه و تعطیل از 10:00 الی 20:00 می باشد.

هدف ما ارائه بهترین خدمات ، با صرفه ترین قیمت ها و صرفه جویی در زمانِ شماست

00 229 229

44 100 43 0903

مدارک مورد نیاز و شرایط پیش ثبت نام اربعین اعلام شد+ جزییات

به گزارش اقتصادنیوز به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان،کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین حسینی (ع) در اطلاعیه‌ای شرایط پیش ثبت نام برای اعزام به پیاده روی اربعین را اعلام کرد.

در این اطلاعیه آمده است:"علیرغم زمان بسیار کوتاه باقی مانده تا ایام اربعین حسینی (ع)، تا این لحظه هیچ مجوز رسمی از سوی دولت عراق برای شرکت مشتاقان ایرانی در مراسم اربعین حسینی صادر نگردیده و دستورالعملی نیز برای صدور روادید ابلاغ نشده است؛ لذا با لحاظ فرصت اندک باقی مانده، کمیته اعزام ستاد مرکزی اربعین در نظر دارد به منظور آمادگی‌های لازم، به صورت غیر حضوری موقتا مبادرت به پیش ثبت نام از متقاضیان زیارت اربعین حسینی (ع) با شرایط زیر نماید:

نداشتن بیماری زمینه‌ای و تزریق هر دو دوز واکسن کرونا. (استعلام‌های لازم برای اخذ تایید تزریق هر دو دوز واکسن کرونا از وزارت بهداشت به صورت سیستمی انجام خواهد شد.)

تأیید اطلاعات هویتی افراد با استعلام از سازمان ثبت احوال (مشخصات افراد در سامانه سماح نمایش داده می‌شود لذا چنانچه مغایرتی در اطلاعات مشاهده گردید می‌بایست از طریق اداره ثبت احوال محل سکونت نسبت به اصلاح آن اقدام گردد.)

دقت در ثبت شماره صحیح گذرنامه و تاریخ انقضای آن، عدم توجه به آن موجب عدم صدور روادید می‌گردد لذا در ثبت شماره گذرنامه نهایت دقت به عمل آید. (گذرنامه می‌بایست حداقل دارای ۶ ماه اعتبار باشد.)

چنانچه تعداد افرادی که پیش ثبت نام کرده باشند بیش از ظرفیت تعیین شده توسط کشور عراق باشد، در اینصورت متناسب با ظرفیت اختصاص یافته نسبت به انتخاب افراد تصمیم گیری و اطلاع رسانی خواهد شد. (با این وصف تأکید می‌نمایند افرادی که قصد دارند با همدیگر اعزام شوند حتماً نسبت به ثبت نام گروهی و در قالب یک گروه اقدام نمایند.)

تأکید می‌نماید پیش ثبت نام به صورت موقت بوده و قطعی نیست و ثبت نام قطعی زایرین منوط به مجوز و شرایط اعلامی دولت عراق خواهد بود.

پس از اعلام مجوز ثبت نام قطعی به افراد منتخب، متقاضیان می‌بایست مجدداً به سامانه سماح مراجعه نموده و نسبت تکمیل فرایند ثبت نام و پرداخت هزینه‌های مربوطه و ثبت نام قطعی اقدام نمایند.

تکمیل موارد ستاره دار در سامانه الزامی است.

باتوجه به بسته بودن مرز‌های زمینی تشرف به عتبات عالیات جهت شرکت در مراسم اربعین صرفاً از طریق هوایی خواهد بود و داشتن گواهی نتیجه منفی آزمایش PCR برای مسافرت مورد نیاز می‌باشد.

به منظور رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پیش ثبت نام صرفاً به صورت غیر حضوری خواهد بود."

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش