در خانه خود بمانید و با یک تلفن به ما سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید

ساعت های کاری مجموعه از 9:00 الی 21:00 / روزهای جمعه و تعطیل از 10:00 الی 20:00 می باشد.

هدف ما ارائه بهترین خدمات ، با صرفه ترین قیمت ها و صرفه جویی در زمانِ شماست

00 229 229

44 100 43 0903

لاتاری 2021 وزمان ثبت نام لاتاری1400

به گزارش منیبان به نقل از خبرگزاری موج، قبل از هر چیز لازم است بدانید که لاتاری سال 1400 یا 2021 در اصل مخصوص سال 2023 است، یعنی شما اگر در سال 1400 ثبت نام کنید در سال 2023 عازم آمریکا خواهید شد، برای کسب اطلاعات دقیق در این باره حتما وارد صفحه ثبت نام لاتاری شوید.

شانس مردم ایران برای برنده شدن قرعه کشی ویزای مهاجرتی یا همان لاتاری 6000 عدد است  یعنی شش هزار نفر از ایران در لاتاری برنده می شوند.

آیا لاتاری قانونی است؟

بله لاتاری گرین کارت آمریکا یک برنامه مهاجرتی کاملا قانونی است که توسط دولت آمریکا برگزار می شود و در ایران هم مانعی برای شرکت در آن وجود ندارد و ایرانی ها به راحتی می توانند بعد از برنده شدن در آن اقامت دائم آمریکا را دریافت کنند و به ایران هم در رفت و آمد باشند.

وبسایت لاتاری دات یو اس (latari.us) مجری آموزش و مشاوره در زمینه مهاجرت می تواند به شما آموزش دهد که با چه روش هایی بتوانید قانونا مهاجرت کنید، برای تهیه یک دوره آموزشی ارزشمند که به مدت محدود رایگان ارائه می شود روی لینک مقابل کلیک کنید (دوره پایه راهیابی آسان به آمریکا)

مهاجرت به آمریکا مانند هر کشور دیگری قوانینی دارد که اگر به آنها پایبند باشید براحتی می توانید اقدام کنید، مجموعه لاتاری دات یو اس به صورت جامع به شما آموزش می دهد که چطور به هر کشوری که بخواهید سفر یا مهاجرت کنید.

 

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش