در خانه خود بمانید و با یک تلفن به ما سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید

ساعت های کاری مجموعه از 9:00 الی 21:00 / روزهای جمعه و تعطیل از 10:00 الی 20:00 می باشد.

هدف ما ارائه بهترین خدمات ، با صرفه ترین قیمت ها و صرفه جویی در زمانِ شماست

00 229 229

44 100 43 0903

جزئیات ثبت‌نام برای دریافت حقوق مرخصی زایمان اعلام شد

مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی با اشاره به نحوه پرداخت حقوق مرخصی زایمان گفت: مادرانی که به هر دلیل بیماری دارند و این بیماری به فرزند آسیب می‌رساند می‌توانند بیش از ۹ ماه استراحت و حقوق خود را دریافت کنند.

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری تسنیم، «مهدی شکوری»، مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی درباره نحوه درخواست و دریافت حقوق مرخصی زایمان اظهار کرد: تمام خدمات در این بخش کاملاً غیرحضوری است و افراد می‌توانند با مراجعه به سامانه خدمات غیرحضوری تأمین اجتماعی، مدارک و شماره حساب خود را بارگذاری کنند.

وی درباره مدارک مورد نیاز برای بارگذاری در سامانه اشاره شده تأکید کرد: گواهی ولادت فرزند، شناسنامه مادر و گواهی دستور پزشک بیمارستان باید در سامانه بارگذاری شود و در ادامه نیز سیستم به صورت آنلاین مبلغ غرامت را محاسبه می‌کند.

مدیرکل امور بیمه‌شدگان سازمان تأمین اجتماعی اضافه کرد: مبلغ مورد نظر به صورت الکترونیکی به شماره حساب فرد به صورت ماهانه واریز می‌شود.

شکوری با بیان اینکه بانوان 3 ماه زودتر از زایمان می‌توانند به مرخصی زایمان بروند، گفت: ممکن است برای برخی از مادران به لحاظ بیماری‌های خاصی که برای آنها عارض می‌شود سلامت مادر و فرزند دچار خطر شود و به همین دلیل فارغ از مدت زمان 9 ماه مرخصی زایمان، بدون محدودیت زمانی هر چقدر نیاز باشد می‌توانند به طور جداگانه استراحت کنند و مبلغ محاسبه شده به صورت ماهانه به حساب آنها واریز می‌شود.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش