در خانه خود بمانید و با یک تلفن به ما سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید

ساعت های کاری مجموعه از 9:00 الی 21:00 / روزهای جمعه و تعطیل از 10:00 الی 20:00 می باشد.

هدف ما ارائه بهترین خدمات ، با صرفه ترین قیمت ها و صرفه جویی در زمانِ شماست

00 229 229

44 100 43 0903

ثبت نام خودرو / ام وی ام X۵۵ با اقساط ۶۰ماهه

شرکت مدیران خودرو در راستای عرضه هرچه گسترده‌تر محصولات خود به بازار، جدیدترین طرح فروش نقدی و اقساطی محصولات ام وی ام و چری را با قیمت قطعی و ارائه تسهیلات حداکثر ۶۰ ماهه به مرحله اجرا گذاشته است.

به گزارش اقتصادآنلاین، در این راستا مشتریان می‌توانند کراس اوور جمع‌وجور ام وی ام x55 اکسلنت اتوماتیک مدل ۱۴۰۰ را به قیمت ۸۴۱ میلیون و ۷۱۳ هزار تومان با موعد تحویل حداکثر ۳۰ روزه سفارش دهند. همچنین متقاضیانی که از توان مالی پرداخت نقدی کل مبلغ خودرو به صورت یکجا برخوردار نیستند، قادرند با پیش‌پرداخت ۴۲۰ میلیون و ۵۶۵ هزار و ۵۰۰ تومان نسبت به پیش‌خرید این کراس اوور چینی اقدام کنند. شرکت مدیران خودرو نیز حداکثر تا ۵۰ درصد بهای محصول را در قالب تسهیلات با نرخ سود ۲۱ درصد در اختیار خریدار قرار می‌دهد. حداکثر زمان بازپرداخت این تسهیلات به صورت ۶۰ ماهه در نظر گرفته شده و مشتریان می‌توانند بنا به درخواست خود شرایط بازپرداخت را کوتاه‌تر کنند.

گفتنی است شرایط خرید mvm x55 اسپرت اکسلنت اتوماتیک نیز دقیقا مشابه نسخه اکسلنت تعریف شده با این تفاوت که قیمت این مدل برابر با ۸۵۶ میلیون و ۷۱۳ هزار تومان از سوی مدیران خودرو تعیین شده است. مبلغ پیش پرداخت منعطف برای ثبت نام مدل اسپرت اکسلنت ام وی ام x55 نیز برابر ۴۲۸ میلیون و ۳۵۶ هزار و ۵۰۰ تومان خواهد بود.

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش