در خانه خود بمانید و با یک تلفن به ما سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید

ساعت های کاری مجموعه از 9:00 الی 21:00 / روزهای جمعه و تعطیل از 10:00 الی 20:00 می باشد.

هدف ما ارائه بهترین خدمات ، با صرفه ترین قیمت ها و صرفه جویی در زمانِ شماست

00 229 229

44 100 43 0903

بیکاران و افراد جویای کار در این سامانه ثبت‌نام کنند

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، هادی ابراهیمی اظهارداشت: یکی از مسائل مهم برای برنامه ریزی و عملیات در دست داشتن اطلاعات صحیح است و ایجاد اشتغال نیز بدون در دست بودن اطلاعات شفاف شغلی یا بیکاری افراد امکان پذیر نخواهد بود.

وی افزود: در همین راستا وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی اقدام به طراحی و راه انداری سامانه ملی اشتغال و کارآفرینی کرده است که ضروری است همه افراد مخصوصا افراد بیکار و جویای کار نسبت به ثبت نام در این سامانه اهتمام داشته باشند.

ابراهیمی بیان کرد: سامانه ملی اطلاعات اشتغال و کسب و کار برای شناسایی شاغلین، بیکاران، جمعیت غیرفعال و کارفرمایان رسمی و غیررسمی و ارائه خدمات سیاستی و اجرایی بازار کار ایجاد شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به تاکیدات مقام عالی وزارت و استاندار هرمزگان لازم است از تمام ابزارها برای معرفی این سامانه و تشویق از مردم برای ثبت اطلاعات شغلی خود در آن استفاده کنیم.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان،  خاطرنشان کرد: طبق آخرین بروز رسانی سامانه ملی اشتغال و کارآفرینی استان هرمزگان با جمعیتی یک میلیون و ۵۵۸ هزار و ۴۷۹ نفری  بیش از یک میلیون و ۲۰۰ نفر در سن کار دارد.

ابراهیمی عنوان کرد: جهت ثبت اطلاعات در سامانه ملی اشتغال و کسب کار بایست به آدرس https://lmis.mcls.gov.ir/مراجعه کنند.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش