در خانه خود بمانید و با یک تلفن به ما سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید

ساعت های کاری مجموعه از 9:00 الی 21:00 / روزهای جمعه و تعطیل از 10:00 الی 20:00 می باشد.

هدف ما ارائه بهترین خدمات ، با صرفه ترین قیمت ها و صرفه جویی در زمانِ شماست

00 229 229

44 100 43 0903

آغاز رسمی فروش اینترنتی دارو از یک ماه آینده

رییس مرکز ملی بهبود و محیط کسب و کار وزارت اقتصاد گفت: فروش و توزیع دارو از طریق سکوهای اینترنتی به طور رسمی از یک ماه آینده باید آغاز شود.

امیر سیاح در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی ایلنا از امکان فروش و توزیع دارو از طریق انواع سکوهای اینترنتی از یک ماه آینده خبر داد و گفت: وزارت بهداشت در توزیع اینترنتی دارو و امکان فروش از سکوهای اینترنتی یک سال و هشت ماه تاخیر داشته و باید از یک سال و هشت ماه گذشته فروش اینترنتی آغاز می‌شد. 

وی ادامه داد: سازمان غذا و دارو اذعان دارد که برای توزیع و فروش دارو به روش‌های اینترنتی و توسط سکوها باید تنظیم‌گری کند و در آخرین تاریخ اعلام شده قرار بر این بود که از دهه فجر سال گذشته وزارت بهداشت نسبت به اجرای توزیع دارو از طریق پلت‌فرم‌های اینترنتی اقدام کند اما با تاخیر مواجه شدیم و اخیرا در جلسه کمیسیون اصل ٩٠ تصمیم گرفته شد که فروش و توزیع دارو از سکوهای اینترنتی از یک ماه آینده عملیاتی شود.

رییس مرکز ملی بهبود و محیط کسب و کار وزارت اقتصاد با بیان اینکه با فروش اینترنتی دارو سیستم توزیع دارو شفاف‌تر خواهد شد، گفت: با ثبت درخواست خرید دارو پویا تحویل دارو در یک سکوی اینترنتی نظارت‌ها دقیق‌تر و بیشتر خواهد شد و در صورت تخلفی مانند ارایه داروی تاریخ مصرف گذشته، پیگیری‌ها راحت‌تر خواهد شد و همچنین سیستم توزیع دارو شفاف می‌شود.

سیاح تاکید کرد: وقتی دارو از طریق سکو توزیع شود اتفاقا نظارت و کنترل بهتر خواهد شد و قانون می‌گوید دستگاه تنظیم‌گری نکند نمی‌تواند جلوی فعالیت سکوها را بگیرد.

(انجام کليه خدمات اينترنتي بصورت حضوري و غير حضوري)

آدرس : خ شريعتي خ ظفر بعد از نسا پلاک 50 کافی نت امید

شماره تماس : 02122922900 داخلی4

واتساپ : 09378899100

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش