در خانه خود بمانید و با یک تلفن به ما سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید

ساعت های کاری مجموعه از 9:00 الی 21:00 / روزهای جمعه و تعطیل از 10:00 الی 20:00 می باشد.

هدف ما ارائه بهترین خدمات ، با صرفه ترین قیمت ها و صرفه جویی در زمانِ شماست

00 229 229

44 100 43 0903

عرضه اپ TikTok Notes آغاز شد؛ رقیب جدید اینستاگرام در اشتراک‌گذاری تصاویر

پس از انتشار شایعات مختلف درباره عرضه رقیب تیک تاک برای اینستاگرام، این شرکت بالاخره عرضه اپلیکیشن TikTok Notes را برای برخی کاربران در اندروید و iOS در دسترس قرار داد. کاربران در این اپلیکیشن می‌توانند تصاویر ثابت خود را به‌نمایش بگذارند. امکان استفاده از اکانت‌های فعلی تیک تاک نیز برای این سرویس جدید وجود دارد.

 

اگرچه تیک تاک هنوز رسماً عرضه TikTok Notes را اعلام نکرده است، اما براساس گزارش رسانه‌ها، این اپلیکیشن اکنون در نسخه کانادایی گوگل پلی و اپ استور در دسترس است. به‌نظر می‌رسد که تیک تاک عرضه‌ای تدریجی را برای اپ Notes در نظر گرفته که اتفاق عجیبی نیست.

برخلاف نسخه اصلی اپلیکیشن تیک تاک، در فید TikTok Notes مجموعه‌ای از پست‌ها را در کنار یکدیگر مشاهده می‌کنید. البته انتظار می‌رود که با کلیک روی هر پست بتوانید به صفحه مخصوص به آن بروید و آن را به‌صورت تمام صفحه ببینید و در صورت دلخواه به آن پاسخ بدهید.

اپلیکیشن تیک تاک نوتز شباهت‌های زیادی به اینستاگرام دارد. برای مثال، این برنامه نیز از فیدهای زمانی و الگوریتمی، کنترل‌های مختلف در بخش کامنت‌ها و سازوکار نواری (Carousel) برای نمایش تصاویر بهره می‌برد. همچنین ابزارهایی برای ویرایش آسان تصاویر در داخل خود برنامه وجود دارد، و می‌توانید مشخص کنید که چه کسانی پست شما را ببینند. همچنین امکان پیش‌نویس‌کردن پست‌ها وجود دارد.

برای دانلود TikTok Notes می‌توانید به وب‌سایت رسمی این برنامه مراجعه کنید تا بسته به سیستم‌عامل دستگاه خود به فروشگاه اپلیکیشن‌های همان پلتفرم هدایت شوید. همچنین می‌توانید مستقیم به صفحه این اپلیکیشن در گوگل پلی استور یا اپ استور اپل بروید.

با توجه به اینکه اینستاگرام با معرفی بسیاری از قابلیت‌های تیک تاک در اپلیکیشن خود توانست توجه جوانان را دوباره به پلتفرمش جلب کند، حالا باید دید که پاسخ متقابل تیک تاک به این شرکت با استقبال کاربران مواجه خواهد شد یا خیر.

 

(انجام کليه خدمات اينترنتي بصورت حضوري و غير حضوري)

آدرس : خ شريعتي خ ظفر بعد از نسا پلاک 50 کافی نت امید

شماره تماس : 02122922900 داخلی4

واتساپ : 09378899100

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش