در خانه خود بمانید و با یک تلفن به ما سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید

ساعت های کاری مجموعه از 9:00 الی 21:00 / روزهای جمعه و تعطیل از 10:00 الی 20:00 می باشد.

هدف ما ارائه بهترین خدمات ، با صرفه ترین قیمت ها و صرفه جویی در زمانِ شماست

00 229 229

44 100 43 0903

اعلام نتایج لاتاری 2023

متقاضیان محترمی که در لاتاری 2023 ثبت نام کرده اند می توانند با مشخصات مندرج در پرینت نهایی ثبت نام خود، پیگیری جواب لاتاری را

در سایت dvprogram.state.gov مشاهده کنند.

برای مشاهده جواب لاتاری 2023 به کد رهگیری 16 رقمی (Confirmation Number)، نام خانوادگی به لاتین، و سال میلادی تولد (مطابق با مشخصات وارد شده در فرم ثبت نام لاتاری گرین کارت) نیاز است.

بعد از قرعه کشی لاتاری امریکا و اعلام برندگان گرین کارت امریکا، تمامی افرادی که به عنوان برنده لاتاری معرفی شدند می بایست مراحل دریافت ویزای آمریکا را طی کرده تا بتوانند به کشور امریکا مهاجرت نمایند. این مراحل شامل آماده و ارسال کردن فرم ها و مدارک لازم، حضور در یکی از سفارتخانه های آمریکا برای انجام مصاحبه و طی کردن فرآیندهای اداری، اثبات تمکن مالی و سلامت جسمانی است.

در صورت اخذ ویزا و ورود به خاک این کشور، برای افراد برنده و همراهان آنان گرین کارت آمریکا صادر می شود. اقامت دائمی در آمریکا به معنای اجازه کار، زندگی و ورود بدون نیاز به ویزا به این کشور بوده و دارندگان گرین کارت می توانند پس از 5 سال زندگی در آمریکا و در صورت داشتن شرایط قانونی برای به دست آوردن تابعیت این کشور اقدام نمایند.

 

(انجام کليه خدمات اينترنتي بصورت حضوري و غير حضوري)

آدرس : خ شريعتي خ ظفر بعد از نسا پلاک 50

شماره تماس : 02122922900 داخلی4

واتساپ : 09034310044

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش