در خانه خود بمانید و با یک تلفن به ما سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید

ساعت های کاری مجموعه از 9:00 الی 21:00 / روزهای جمعه و تعطیل از 10:00 الی 20:00 می باشد.

هدف ما ارائه بهترین خدمات ، با صرفه ترین قیمت ها و صرفه جویی در زمانِ شماست

00 229 229

44 100 43 0903

نحوه بدست آوردن شماره دانشجویی نه رقمی جهت انتقالی در سامانه منادا

ورودی ۱۳۹۸ به قبل شماره دانشجویی ۹ رقمی برای ورودی های ۱۳۹۸ به قبل همان شماره دانشجویی داخل آموزشیار منهای سه رقم اول ازچپ (کد دانشگاه) است. برای مثال اگر شماره دانشجویی ۱۰۱۹۸۱۲۳۹۸۶۷ باشد، شماره دانشجویی نه رقمی عدد ۹۸۱۲۸۹۵۶۷ خواهد بود.

ورودی های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ بدون آزمون این دسته از دانشجویان برای دریافت کد دانشجویی نه رقمی میتوانند به سایت زیر مراجعه و نتایج مربوط به انتخاب رشته خود مشاهده کنند. http://azmoon.net/?app=archive_site

ورودی ۱۳۹۹ با آزمون این دانشجویان لازم است به سایت سازمان سنجش sanjesh.org مراجعه نمایند و از منوی سمت راست مقطع امتحانی خود را انتخاب نموده و اعلام نتایج مربوط به آزمون سال ۱۳۹۹ را انتخاب کنند و پس از ورود شماره پرونده و سایر مشخصات، کارنامه قبولی خود که حاوی شناسه دانشگاه آزاد است را مشاهده کنند. #نکته: شماره دانشجویی نه رقمی همان شماره دانشجویی موقت شما است که در سند پذیرش و ثبت نام شما در دانشگاه هم موجود است. بنابراین مدارک ثبت نامی خود را نیز بررسی نمایید.

ورودی ۱۴۰۰ وارد سامانه آموزشیار به آدرس edu.iau.ac.ir شوید و سپس بر روی دکمه زرد رنگ «پذیرش غیر حضوری پذیرفته شدگان ۱۴۰۰» کلیک کنید (اتباع بر روی دکمه پذیرش غیر حضوری اتباع کلیک کنند سپس کد ملی خود و کد امنیتی را وارد کنید و دکمه ورود را بزنید تا اطلاعات قبولی و شماره دانشجویی ۹ رقمی (موقت) به شما نمایش داده شود.

اگر به روشهای بالا موفق به دریافت شماره ۹ رقمی دانشجویی (شماره دانشجویی موقت) نشدید، ابتدا اسناد مربوط به ثبت نام در واحد را بررسی کنید و در صورتی که آن را پیدا نکردید به اداره آموزش دانشگاه خود مراجعه نمایید.

 

(انجام کليه خدمات اينترنتي بصورت حضوري و غير حضوري)

آدرس : خ شريعتي خ ظفر بعد از نسا پلاک 50

شماره تماس : 02122922900 داخلی4

واتساپ : 09034310044

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش