در خانه خود بمانید و با یک تلفن به ما سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید

ساعت های کاری مجموعه از 9:00 الی 21:00 / روزهای جمعه و تعطیل از 10:00 الی 20:00 می باشد.

هدف ما ارائه بهترین خدمات ، با صرفه ترین قیمت ها و صرفه جویی در زمانِ شماست

00 229 229

44 100 43 0903

بلیت سینماهای کشور در ماه مبارک رمضان تا ساعت ۱۹ نیم‌بها شد

بلیت سینما تا قبل از افطار نیم‌بها شد

 

 

بدر جلسه روز گذشته ۱۴ فروردین‌ماه شورای صنفی نمایش مقرر شده است که بلیت سینماهای سراسر کشور در ماه رمضان تا ساعت ۱۹ نیم‌بها باشد.

در نوروز امسال بیش از ۵۳ هزار نفر مخاطب سینماهای تصویر شهر بودند

 مدیرعامل موسسه تصویر شهر با اشاره به رشد مخاطبان سینماهای این موسسه گفت: نوروز امسال در سینماهای موسسه تصویر شهر شاهد رشد مخاطب و افزایش فروش فیلم ها بودیم که در مقایسه با سال گذشته، آمار مخاطبان افزایش بسیار چشمگیری داشته است.

کبرشاهی ادامه داد: موسسه تصویر شهر- سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران مسئولیت اداره چهار پردیس سینمایی را برعهده دارد که پردیس سینما گالری ملت با ۱۲ سالن نمایش، سینماهای راگا و تماشا در منطقه شهرری و یافت آباد هر کدام با سه سالن نمایش و پردیس سینمایی رازی در میدان گمرگ با ۲ سالن نمایش میزبان شهروندان و علاقمندان به سینما بوده است.

وی گفت: با برنامه ریزی که امسال انجام دادیم تصمیم گرفتیم که قیمت بلیت سینما در پردیس سینمایی رازی که در منطقه ۱۱ شهرداری تهران واقع شده است را افزایش ندهیم و این سینما همانند سال گذشته در تمام ایام هفته بلیت را با بها ۱۵ هزار تومان به مخاطبان ارائه می دهد. که این نکته یکی از مهمترین عوامل افزایش اقبال مخاطبان در منطقه جنوب شهر تهران بوده است.

 فروش قابل قبول فیلم‌ها در آغاز سال ۱۴۰۱ و قرن جدید نویدبخش روزهایی خوب برای سینمای ایران است. امیدوارم استقبال مخاطبان از فیلم ها ادامه داشته باشد و امسال، رونق به سالن‌های سینما بازگردد.

 

(انجام کليه خدمات اينترنتي بصورت حضوري و غير حضوري)

آدرس : خ شريعتي خ ظفر بعد از نسا پلاک 50

شماره تماس : 02122922900 داخلی4

واتساپ : 09034310044

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش