در خانه خود بمانید و با یک تلفن به ما سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید

ساعت های کاری مجموعه از 9:00 الی 21:00 / روزهای جمعه و تعطیل از 10:00 الی 20:00 می باشد.

هدف ما ارائه بهترین خدمات ، با صرفه ترین قیمت ها و صرفه جویی در زمانِ شماست

00 229 229

44 100 43 0903

آغاز ثبت‌نام عتبات دانشجویی از امروز

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی لبیک؛رئیس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان ضمن عرض تبریک آغاز ماه مبارک رجب و میلاد با سعادت حضرت امام محمد باقر(ع) گفت:با توجه به برنامه‌ریزی های صورت گرفته،دانشگاهیان مشتاق سفر زیارتی عتبات عالیات می‌توانند از امروز 14 بهمن ماه با مراجعه به سایت لبیک به نشانی www.labbayk.ir برای ثبت نام در کاروان های عتبات اقدام کنند.

بیست و دومین دوره اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از اوایل اسفند ماه آغاز خواهد شد که جزئیات و نحوه ثبت نام در سامانه samaneh.labbayk.ir بیان شده است.

وی افزود:این دوره از اعزام دانشگاهیان که در اسفندماه سال جاری و فروردین ماه 1401 برگزار خواهد شد، با مناسبت های ویژه ای چون مبعث حضرت رسول اکرم (ص)،اعیاد خجسته شعبانیه و ایام نوروز همزمان خواهد بود و اعزام ها تا پیش از ماه مبارک رمضان به پایان خواهد رسید.

مطهری پورگفت:به دلیل قرار گرفتن مناسبت های خاص در این دوره و وقفه دوساله در اعزام ها به دلیل شرایط کرونایی، از داوطلبان تقاضا می شود که ثبت نام خود را به روزهای پایانی موکول نکنند.

 

(انجام کليه خدمات اينترنتي بصورت حضوري و غير حضوري)

کافي نت اميد

آدرس : خ شريعتي خ ظفر بعد از نسا پلاک 50

شماره تماس : 02122922900 داخلی4

واتساپ : 09034310044

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش