ثبت پایانه فروش (دستگاه کارتخوان) در درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی کشور

با توجه به قانون پایانه های فروشگاهی و لزوم ساماندهی درگاه های پرداخت اینترنتی و دستگاهای کارتخوان فاقد
پرونده مالیاتی و یا دارای پرونده مالیاتی که کدپستی ثبت شده آدرس اعلام شده آنان با کد پستی اعلامی به بانک مطابقت
ندارد، پیامکی از سوی بانک مرکزی ارسال گردیده که در صورتی که دارنده درگاه یا دستگاه هیچ اقدامی
در این مورد انجام ندهد حداکثر پس از 5 روز اطلاعات جهت تشکیل پرونده به سازمان امور مالیاتی ارسال می گردد.

پس از ارسال اطلاعات پایانه یا دستگاه کارتخوان فاقد پرونده و اطلاعات صاحبان آنها، توسط بانک مرکزی به سازمان امور
مالیاتی؛ سازمان رأساً نسبت به تشکیل پرونده و پیش ثبت نام کد اقتصادی با وضعیت 25 برای هر کدپستی به صورت مجزا
اقدام نموده و از طریق پیامک به شخص اطلاع رسانی می نماید. همچنین در صورتی که شماره همراه دریافت
شده از بانک مرکزی دارای تائیدیه شاهکار باشد شخص، صاحب سند شماره همراه باشدنام کاربری و کلمه عبور برای
شخص از طریق پیامک ارسال می گردد و پیش ثبت نام در وضعیت 30 قرار می گیرد.

لذا دارندگان پایانه یا دستگاه کارتخوان می بایست جهت ثبت آن در پرونده مالیاتی جدید و
یا قبلی خود در درگاه ملی خدمات الکترونیک سازمان امور مالیاتی معرفی و اقدام نمایند. چنانچه افراد

 ثبت نام و پرونده مالیاتی نداشته باشند می بایست نسبت به تکمیل پیش ثبت نام انجام شده

 و تایید پایانه یا دستگاه کارتخوان در آن ثبت نام اقدام نمایند؛ همچنین در صورتی که افراد قبلاً

 دارای ثبت نام و پرونده مالیاتی بوده اند می بایست نسبت به تعیین و تکلیف غیر فعال سازی یا جابه جایی پایانه یا
دستگاه کارتخوان خود در پرونده یا پرونده های مالیاتی اقدام نمایند.

 

(انجام کليه خدمات اينترنتي بصورت حضوري و غير حضوري)

کافي نت اميد

آدرس : خ شريعتي خ ظفر بعد از نسا پلاک 50

شماره تماس : 02122922900 داخلی4

واتساپ : 09034310044

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش