در خانه خود بمانید و با یک تلفن به ما سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید

ساعت های کاری مجموعه از 9:00 الی 21:00 / روزهای جمعه و تعطیل از 10:00 الی 20:00 می باشد.

هدف ما ارائه بهترین خدمات ، با صرفه ترین قیمت ها و صرفه جویی در زمانِ شماست

00 229 229

44 100 43 0903

فراخوان ثبت‌نام آموزش مجازی ترتیل قرآن ویژه بانوان

مرتضی ابراهیمی، مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی نسیم ثقلین قم در گفت‌وگو با ایکنا، با اشاره به برپایی دوره مقدماتی آموزش ترتیل قرآن ویژه بانوان، گفت: این دوره با تدریس خانم گل‌محمدی از مدرسان و مرتلان ممتاز حرم مطهر حضرت معصومه(س) برگزار می‌شود.

وی با اشاره به اینکه شرط ورود به این دوره تسلط بر تجوید و پذیرش در تعیین سطح است، افزود: این دوره طی ۱۵ جلسه، ۹۰ دقیقه‌ای به صورت آنلاین و در بستر اسکای‌روم، روزهای شنبه و چهارشنبه هر هفته از ساعت ۱۰:۳۰ تا ۱۲ تشکیل می‌شود.

ابراهیمی با اشاره به اینکه بانوان علاقه‌مند تا ۱۸ شهریورماه فرصت دارند تا در این دوره نام‌نویسی کنند، اضافه کرد: ثبت‌نام در این دوره از طریق پایگاه اینترنتی مؤسسه به نشانی http://www.faezoon.com/tartil انجام می‌شود.

علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند از طریق پیام‌رسان ایتا به نشانی faezoon_admin پیام دهند یا روزهای زوج از ساعت ۱۰ تا ۱۳ با شماره‌های۰۹۱۰۴۷۰۷۹۷۲ و ۳۷۷۳۲۴۱۷ -۰۲۵ تماس بگیرند.

مدیر مؤسسه قرآنی ـ فرهنگی نسیم ثقلین تصریح کرد: در پایان این دوره پس از آزمون، به افرادی که حد نصاب لازم را کسب کرده باشند، گواهینامه اعطا می‌شود.

همچنین در کنار این دوره نیز جلسه هفتگی احکام، حکمت‌های نهج‌البلاغه و تفسیر، مسابقات مناسبتی همراه با اعطای جوایز برگزار می‌شود.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش