در خانه خود بمانید و با یک تلفن به ما سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید

ساعت های کاری مجموعه از 9:00 الی 21:00 / روزهای جمعه و تعطیل از 10:00 الی 20:00 می باشد.

هدف ما ارائه بهترین خدمات ، با صرفه ترین قیمت ها و صرفه جویی در زمانِ شماست

00 229 229

44 100 43 0903

اعلام فراخوان ثبت‌نام مهد و پیش‌دبستانی مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه تهران

مهد و پيش‌دبستانی مؤسسه قرآن و نهج البلاغه تهران برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ قرآن‌آموز می‌پذیرد.

 

به گزارش ایکنا، مؤسسه قرآن و نهج‌البلاغه تهران به منظور ترويج و گسترش معارف قرآن و اهل‌بيت(ع) بين آحاد جامعه و توجه به تربيت دينی آينده‌سازان، به راه‌اندازی دوره مهد و پيش‌دبستانی برای سال تحصیلی ۱۴۰۰-۱۴۰۱ اقدام کرده است.

آموزش‌های قرآنی (آشنایی با معانی و مفاهیم آیات و حفظ سوره‌های منتخب در قالب شعر، بازی و ...)، کارگاه قصه‌گویی و نمایش خلاقانه، کارگاه خلاقیت و نقاشی و برنامه‌های مناسبتی (اعیاد و ایام شهادت اهل‌بیت) از جمله سرفصل‌های این دوره است.

به دلیل شیوع ویروس کرونا تمامی این دوره‌ها به صورت غیر حضوری و مجازی برگزار می‌شود. علاقه‌مندان برای دریافت اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ٠٩٣٦٣١٣٠٣٨١ تماس بگیرند.

همچنین در خبر دیگری از این مؤسسه آمده است، اسامی برگزیدگان پویش سراسری آیات‌الحسین(ع) (اجرا شده از اول تا دوازدهم محرم‌الحرام) اعلام شد. این پویش با محوریت آشنایی با برخی اشارات‌ قرآن به امام حسین(ع) براساس روایات معصومین(ع) و با هدف معرفت‌افزایی عزاداران و سوگواران حسینی و هیئات مذهبی سراسر کشور برپا شد که از میان ۱۵۰ شرکت‌کننده، سه نفر شامل اسدالله یزدانی، اکبر پاک‌نهاد، محمدرضا جعفریان با آرای مردمی انتخاب شدند.

همچنین صفحه رسمی مؤسسه در اینستاگرام به نشانی forghan_q.n است.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش