در خانه خود بمانید و با یک تلفن به ما سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید

ساعت های کاری مجموعه از 9:00 الی 21:00 / روزهای جمعه و تعطیل از 10:00 الی 20:00 می باشد.

هدف ما ارائه بهترین خدمات ، با صرفه ترین قیمت ها و صرفه جویی در زمانِ شماست

00 229 229

44 100 43 0903

ثبت نام خودرو / ام وی ام x۲۲ مدیران خودرو

جدیدترین طرح فروش محصولات شرکت خودروسازی مدیران خودرو مدل ۱۴۰۰ درحالی همچنان تداوم دارد که در قالب این طرح، هر دو نسخه ام وی ام x۲۲ اکسلنت اسپرت دنده‌ای و اتوماتیک به صورت نقدی یا اقساطی در معرض فروش قرار گرفته‌اند.

به گزارش اقتصادآنلاین، خریداران ام وی ام x22 اتوماتیک اکسلنت اسپرت بایست معادل ۴۹۸میلیون و ۷۱۳هزار تومان و متقاضیان نسخه دنده ای نیز مبلغ ۴۱۱میلیون و ۷۱۳هزار تومان را به عنوان قیمت نهایی این خودرو به حساب شرکت واریز کنند و نهایتا طی مدت ۳۰ روز اتومبیل خود را از مدیران خودرو تحویل بگیرند.

اما آن دسته از خریدارانی که استطاعت مالی کافی به منظور پرداخت نقدی تمام بهای ام وی ام x22 اکسلنت اسپرت را ندارند، می‌توانند از تسهیلات در نظر گرفته شده در آخرین طرح فروش محصولات مدیران خودرو استفاده کنند.

 بر همین اساس مشتریان مجازند مبلغ ۲۴۹ میلیون و ۳۵۶هزار و ۵۰۰تومان را جهت سفارش اقساطی نسخه اتوماتیک و مبلغ ۲۰۵ میلیون و ۸۵۶هزار و ۵۰۰تومان را برای نسخه دنده ای، به عنوان پیش پرداخت منعطف به حساب شرکت واریز کنند.

در طرح فروش اقساطی محصولات مدیران خودرو این قابلیت وجود دارد که مشتریان پس از واریز مبلغ پیش پرداخت، تا حداکثر ۵۰ درصد قیمت ام وی ام x22 را از طریق تسهیلات با نرخ سود ۲۱ درصد سالانه و با موعد بازپرداخت حداکثر ۶۰ ماهه بپردازند. پس از عقد قرارداد، واریز مبلغ پیش پرداخت و نیز انجام سایر امور حقوقی، خودرو ایکس ۲۲ اتومات یا دنده ای اکسلنت اسپرت حداکثر ظرف مدت ۳۰ روز به مشتری تحویل داده خواهد شد. ناگفته نماند که ام وی ام x22 دنده ای و اتوماتیک با گارانتی ۳ ساله یا حداکثر ۶۰ هزار کیلومتر در این طرح به فروش می‌رسد.

مشخصات ام وی ام x22 اکسلنت اسپرت

ام وی ام x22 در اصل نسخه کراس اوور هاچ بک ام وی ام ۳۱۵اچ است و از لحاظ پلتفرم و اجزای فنی تفاوت زیادی بین این دو مدل وجود ندارد.

 ام وی ام ایکس22 در چند تیپ‌ از زمستان ۹۵ وارد بازار ایران شد اما در حال حاضر تنها نسخه فول آپشن این خودرو تحت عنوان اکسلنت اسپرت و در قالب دو مدل دنده ای و اتوماتیک، از سوی مدیران خودرو به فروش می‌رسد .این کراس اوور کوچک به موتور ۱.۶ لیتری چهار سیلندر تنفس طبیعی مجهز شده و حداکثر توان خروجی آن برابر ۱۰۵ اسب بخار قدرت و ۱۳۵ نیوتن متر گشتاور است.

شتاب صفر تا صد ام وی ام x22  اتوماتیک به طور میانگین کمتر از ۱۳ ثانیه به طول می انجامد و حداکثر سرعت آن هم ۱۶۰ کیلومتر بر ساعت برآورد شده است. همچنین شتاب نسخه دنده ای نیز حدود ۱۲ ثانیه خواهد بود. ضمن آنکه ام وی ام ایکس22 به طور میانگین رقمی معادل ۶ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر بنزین مصرف می‌کند.

از سال ۹۷ به بعد نیز تیپ اسپرت اکسلنت به تجهیزات جدیدی مجهز شد که در ادامه به آپشن های مهم این خودرو اشاره کرده‌ایم:

کروز کنترل، کنترل توقف در سربالایی، کنترل کشش و پایداری، دو حالت رانندگی، حسگر پارک عقب، حسگر فشار باد تایر tpms، ترمز کمکی، ترمز ضد قفلABS ، توزیع الکترونیکی نیروی ترمزEBD ، دیلایت، فرمان هیدرولیک با دکمه های کنترل سیستم صوتی، چهار عدد بلندگو، نمایشگر لمسی به قطر ۸ اینچ، دوربین دید عقب، بلوتوث،usb ، میرورلینک، دو کیسه هوا برای راننده و سرنشین جلو، تهویه دستی، صندلی راننده و سرنشین با تنظیمات دستی، سانروف، آینه های جانبی با تنظیم برقی.

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش