در خانه خود بمانید و با یک تلفن به ما سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید

ساعت های کاری مجموعه از 9:00 الی 21:00 / روزهای جمعه و تعطیل از 10:00 الی 20:00 می باشد.

هدف ما ارائه بهترین خدمات ، با صرفه ترین قیمت ها و صرفه جویی در زمانِ شماست

00 229 229

44 100 43 0903

۵ شهریور؛ آخرین فرصت ثبت نام در سامانه استعدادیابی

۵ شهریور آخرین فرصت برای ثبت نام در سامانه استعدادیابی فدراسیون فوتبال است. هدف از ثبت نام و تست گیری از بازیکنان انتخاب ۱۲۰ بازیکن برای تیم های ملی نوجوانان و جوانان است.

سایت فدراسیون فوتبال در این باره می نویسد: با وجود تعطیلی سراسری کشور اما ثبت‌نام سامانه استعدادیابی همچنان با استقبال زیاد جوانان و نوجوانان ادامه دارد. با توجه به برنامه جدید طرح‌ریزی و اجرا شده استعدادهای در فوتبال باهدف پشتوانه‌سازی بازیکنان رده پایه برای آینده تیم‌های ملی، استقبال از این طرح همچنان با استقبال خوب فوتبالدوستان سراسر کشور ادامه دارد و طبق آخرین آمار تا کنون ۲۳۶۸۳ نفر در سامانه ثبت نام کردند و تا پنجم شهریورماه ثبت نام ادامه دارد.

میرشاد ماجدی – رییس کمیته جوانان پیش تر به خبرنگار ما گفته بود استعداد یابی تضادی با عدم انتخاب سرمربی تیم ملی نوجوانان و جوانان ندارد و مربیان این دو تیم بعد از پایان استعداد یابی معرفی می شوند و در انتخاب بازیکن از بین بازیکنان گزینش شده در طرح استعدادیابی مختار هستند و حتی می توانند با دیدن مسابقات بازیکنان جدیدی را به اردوی این دو تیم دعوت کنند.

 

نوشته های اخیر

دسته بندی ها

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش