در خانه خود بمانید و با یک تلفن به ما سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید

ساعت های کاری مجموعه از 9:00 الی 21:00 / روزهای جمعه و تعطیل از 10:00 الی 20:00 می باشد.

هدف ما ارائه بهترین خدمات ، با صرفه ترین قیمت ها و صرفه جویی در زمانِ شماست

00 229 229

44 100 43 0903

زمان ثبت نام مدارس تا پایان شهریور ادامه دارد

به گزارش برنا؛ رضوان حکیم زاده، رییس ستاد ثبت نام آموزش و پرورش گفت: ثبت نام دانش آموزان کلاس اولی در سامانه پادا و با حضور در مرکز سنجش آمادگی تحصیلی انجام خواهد شد و ثبت نام دانش آموزان پایه‌های هفتم و دهم را نیز طوری برنامه ریزی کرده ایم که با ارایه برگه‌های هدایت تحصیلی مشکل ثبت نام آن‌ها در سامانه برطرف شود.

او تاکید کرد: ثبت نام دانش آموزان میان پایه توسط مدرسه انجام می‌شود و نیازی به حضور خانواده‌ها به مدرسه نیست و نگرانی از این جهت برای خانواده‌ها وجود ندارد.

حکیم زاده گفت: برای دانش آموزان مدارس نمونه دولتی که نتیجه آزمون ورودی خود را هنوز دریافت نکرده اند و همچنین دانش آموزانی که در امتحانات خرداد پذیرفته نشده اند و باید در شهریور دوباره امتحان دهند نیز سهمیه‌ای برای ثبت نام در مدارس در نظر گرفته ایم.

رییس ستاد ثبت نام وزارت آموزش و پرورش افزود: بنا داریم که درصورت لزوم، زمان ثبت نام را در روز‌های هفته و همچنین ساعات کاری مدارس را افزایش دهیم تا ثبت نام همه دانش آموزان در شهریور به پایان برسد و دانش آموزی بدون مدرسه نماند.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش