در خانه خود بمانید و با یک تلفن به ما سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید

ساعت های کاری مجموعه از 9:00 الی 21:00 / روزهای جمعه و تعطیل از 10:00 الی 20:00 می باشد.

هدف ما ارائه بهترین خدمات ، با صرفه ترین قیمت ها و صرفه جویی در زمانِ شماست

00 229 229

44 100 43 0903

انتخاب رشته آزمون سرارسری1400 ازامروز14مرداد

  • مهلت انتخاب رشته : مهلت انتخاب رشته  از روز 14  مرداد ماه  1400  تا پایان روز  18
  • مرداد ماه 1400 می باشد
  • تذکر مهم(سوابق تحصیلی): باتوجه به ارسال آخرين فايل اطلاعات سوابق تحصيلي توسط وزارت آموزش و پرورش در تاريخ 1400/04/31 مبني بر سوابق (پيش دانشگاهي، ترميمي، اصلاحي و جامانده) به اطلاع داوطلبان مشمول اعمال سوابق تحصيلي مي رساند:
    1- اطلاعات مذكور در سيستم انتخاب رشته بارگزاري شده و به داوطلبان گرامي نمايش داده مي شود و داوطلباني كه فاقد كد سوابق تحصيلي بوده يا نمرات آنها قبلاً به سازمان واصل نشده بود مي توانند نسبت به درج يا اصلاح كد سوابق تحصيلي (ديپلم يا پيش دانشگاهي) در سيستم انتخاب رشته اقدام نمايند.
    2- در صورت تغيير نمرات دروس سوابق تحصيلي يا درج يا اصلاح كد سوابق تحصيلي، نمرات سوابق تحصيلي جديد در مرحله گزينش نهايي در صورت داشتن تاثير مثبت اعمال و كارنامه جديدي براي مرحله اول صادر نخواهد شد.
  • توجه ویژه : در طی مراحل انتخاب رشته از کلیک برروی دکمه Back مرورگر خود و باز کردن بیش از یک صفحه مرور گر بر روی کامپیوتر خود جدا خودداری نمایید در غیر اینصورت به صفحه اصلی بازگشته و مراحل انتخاب رشته را دوباره انجام دهید
  • توجه ویژه : انتخاب رشته  شما فقط وقتی تکمیل گردیده است که در مراحل انتخاب رشته در یک صفحه مجزا از سیستم انتخاب رشته شماره پرونده  7 رقمی و رسید انتخاب رشته 15 رقمی دریافت نمایید.
  • توجه ویژه : داوطلبانی که مجاز به انتخاب دوره های پیام نور و غیر انتفاعی می باشند اما علاقمندی خود را در زمان ثبت نام و یا مراحل قبلی اعلام ننموده اند، می توانند با خرید کارت علاقمندی، این کد رشته محل ها را نیز انتخاب نمایند
  • توجه ویژه : در صورت مواجه شدن با هر گونه مشکل در روند انتخاب رشته با مراجعه به سیستم پاسخگویی سئوال خود را مطرح نمایید. در غیر اینصورت داوطلبان می توانند با شماره های ذیل تماس حاصل فرمایند. 021-42163 ساعت پاسخ گویی از ساعت 8:30 صبح الی 12:30 و بعداز ظهر از ساعت 13:30 تا 15:30 بجز ایام تعطیل
  • توجه ویژه : داوطلب گرامی حتما قبل از ثبت انتخاب رشته اصلاحیه اطلاعیه دفترچه راهنمای انتخاب رشته آزمون سراسری سال 1400 را مطالعه فرمایید

چه کسانی می توانند انتخاب رشته کنند

  • 1: داوطلبان بايد دفترچه راهنما را به طور کامل مطالعه کرده باشند
  • 2: داوطلبان بايد حتما شرايط عمومي و اختصاصي مندرج در دفترچه راهنما را داشته باشند
  • 3: كليه داوطلباني كه در يكي از گروههاي آزمايشي اصلي شامل علوم رياضي و فني، علوم تجربي و علوم انساني در آزمون سراسري سال 1400 شركت نموده اند لازم است در مرحله انتخاب رشته، كليه رشته هاي انتخابي خود را از گروه آزمايشي كه در جلسه آزمون آن شركت نمودند، انتخاب نمايند.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش