در خانه خود بمانید و با یک تلفن به ما سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید

ساعت های کاری مجموعه از 9:00 الی 21:00 / روزهای جمعه و تعطیل از 10:00 الی 20:00 می باشد.

هدف ما ارائه بهترین خدمات ، با صرفه ترین قیمت ها و صرفه جویی در زمانِ شماست

00 229 229

44 100 43 0903

ثبت نام مدارس در سامانه پادا

ثبت نام دانش آموزان در پادا

راهنمای ثبت نام دانش آموزان در پادا در این مقاله ارائه داده شده است. ثبت نام دانش آموزان مقطع ابتدایی ، متوسطه اول و متوسطه دوم در pada انجام می پذیرد. دانش آموزان تمامی مقاطع برای نام نویسی در پادا باید در زمان مقرر به نشانی pada.medu.ir مراجعه نمایند و اطلاعات خود را در سامانه تکمیل نمایند. توجه داشته باشید ثبت نام تمامی مقاطع از طریق پادا  به صورت الکترونیکی (غیرحضوری) می باشد. لذا از مراجعه حضوری به مدارس جهت ثبت نام خودداری نمایید. ورود به سایت پادا از طریق نام کاربری و رمزعبور امکانپذیر است.

آن دسته از افرادی موظف هستند به سامانه پادا مراجعه کرده و ثبت‌ نام کنند که پایه‌ های ورودی اول، هفتم و دهم هستند، زیرا مدرسه‌ شان تغییر می‌ کند.

دانش‌ آموزان میان پایه، در صورتی که در همان مدرسه‌ ای که در سال تحصیلی 1400-1399 درس خواندند، بخواهند به پایه بالاتر بروند نیازی به ثبت‌ نام ندارند و به صورت خودکار در 20 مرداد امسال، این ارتقای پایه را برایشان اعمال می شود..

در صورتیکه رمزعبور پادا را فراموش کرده اید، برای بازیابی رمزعبور می توانید با کارشناسان مجموعه به شماره 9099071614 تماس بگیرید.

تعدادی از دانش‌ آموزان میان پایه به دلایل مختلف، چون تغییر محل سکونت، مدرسه تحصیل خود را تغییر می‌ دهند که این گروه باید در سامانه پادا ثبت‌ نام کنند و به همین دلیل در حال حاضر ثبت‌ نام برای میان‌ پایه‌ ها در سامانه پادا بالا نیست و منحصر به دانش‌ آموزانی است که مدرسه‌ شان را تغییر داده‌ اند.

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش