در خانه خود بمانید و با یک تلفن به ما سفارش دهید و درب منزل تحویل بگیرید

ساعت های کاری مجموعه از 9:00 الی 21:00 / روزهای جمعه و تعطیل از 10:00 الی 20:00 می باشد.

هدف ما ارائه بهترین خدمات ، با صرفه ترین قیمت ها و صرفه جویی در زمانِ شماست

00 229 229

44 100 43 0903

سامانه ثنا

 

ثبت نام در سامانه ثنا

برای انجام این پیگیری‌ها لازم است ابتدا از طریق سامانه ثنا ثبت نام کرده و رمز ورود خود را دریافت نمایید.

شما برای استفاده از برخی از خدمات سامانه ثنا مانند اطلاع از روند پرونده و دریافت ابلاغ الکترونیک نیاز به رمز شخصی خواهید داشت. 

ثبت نام در سامانه ثنا در دو مرحله انجام می‌شود. در مرحله اول شما باید اطلاعات خود را در سامانه وارد کنید و در مرحله دوم برای تایید صحت اطلاعات و احراز هویت باید به یکی از دفاتر خدمات قضایی مراجعه کنید.

دریافت ابلاغیه

 

به استناد قانون آیین دادرسی کیفری ، قوه قضاییه موظف شد تا اوراق قضایی را با استفاده از سامانه های الکترونیکی ابلاغ نماید .

به موجب این تصمیم در حال حاضر تمامی امور مربوط به ابلاغ اوراق قضایی دادگاه ، صرفا از طریق سامانه ابلاغ الکترونیکی تحت عنوان ” سامانه ثنا ” صورت می پذیرد و دیگر هیچ گونه ابلاغیه ای به صورت فیزیکی درب منزل اشخاص فرستاده نمی شود ، لذا به منظور مشاهده ابلاغیه دادگاه ، باید نخست ثبت نام کرده و سپس اقدام به مشاهده آن نمود .

اما در حال حاضر برای بسیاری از متقاضیان استفاده از این سامانه ، چگونگی مشاهده ابلاغیه الکترونیکی از طریق سامانه ثنا  جای سوال دارد . به همین مناسبت در این مقاله قصد داریم تا به بررسی نحوه ثبت نام در سامانه ابلاغ ثنا و مشاهده ابلاغیه الکترونیکی سامانه ثنا بپردازیم .

ثبت در خواست عدم سوءپیشینه

 

سوء پیشینه در لغت به معنای بدی پیشینه یا سابقه است و در صورتی که فرد مرتکب برخی از جرایم شده و حکم محکومیت قطعی دریافت کرده باشد ، در سابقه او ثبت می شود  که این جرایم را قانون مجازات اسلامی مشخص کرده است . داشتن سوء پیشینه آثاری به دنبال دارد من جمله این که مانع از استخدام فرد در دستگاه های دولتی می شود .

از افراد در طول زندگی به دلایل مختلف گواهی سو پیشینه درخواست می شود ، مخصوصا در مواقع استخدام ، کارفرما و مخصوصا دستگاه های اجرایی و مراکز دولتی و مانند این ها از فرد داوطلب در هنگام گزینش ، این گواهی را درخواست می کنند . در گذشته این گواهی تنها از طریق مراجعه حضوری به پلیس +10 قابل دریافت بود اما این رویه تغییر کرده است.

 

رمز عبورتان را فراموش کرده‌اید؟

ثبت کلمه عبور خود را فراموش کرده‌اید؟ لطفا شماره همراه یا آدرس ایمیل خودتان را وارد کنید. شما به زودی یک ایمیل یا اس ام اس برای ایجاد کلمه عبور جدید، دریافت خواهید کرد.

بازگشت به بخش ورود

کد دریافتی را وارد نمایید.

بازگشت به بخش ورود

تغییر کلمه عبور

تغییر کلمه عبور

حساب کاربری من

سفارشات

مشاهده سفارش